Ledige stillinger

Vores Friskole vokser, derfor søger vi en leder til vores SFO. Dette er en nyoprettet stilling med ansættelse 1. august 2024.

Kom og vær med

Gør en forskel for børnene, de ansatte på Flakkebjerg Friskole og for vores område sammen med os. Læs hvordan du kan være frivillig og mød nogle af vores aktive.

Vi har helt bevidst valgt at lave vores egen skole ud fra en vision om at skabe Flakkebjerg friskole. Der er mange opgaver og arrangementer på en friskole og i SFO’en som vores dygtige og engagerede personale skal løse og løfte hver dag igennem skoleåret. Men nogle gange skal der bruges en hjælpende hånd.
Som forældre til børn på Flakkebjerg Friskole med SFO bliver man naturligt del af det fællesskab, som er grundlaget for vores skole og SFO – med andre ord: Det er forældrenes skole og SFO. Det har vi altid være vant til i Flakkebjerg nu fører vi bare traditionen med ind i friskolen også.

Kunne du tænke dig at give en hånd med i SFO'en, vande planter, slå græs eller noget helt fjerde skal du sende en mail til os på info@flakkebjerg-friskole.dk så sætter vi dig i kontakt med vores frivilligkoordinator.

Ren skole

forælderrengøring: På Flakkebjerg Friskole har vi rengøring hver weekend. Der bliver lavet en plan for hele skoleåret hvor hver elev har to tjanser på et år.

Elevrengøring: I hverdagen laver elever duksearbejde i klasserne så alle er med til at holde skolen ren.

Hvorfor?  Forælderrengøring er indført, fordi vi meget hellere vil bruge pengene på bedre normeringer og spændende aktiviteter for børnene i skolen. Samtidig styrker det sammenholdet omkring skolen, og giver en større ansvarsfølelse for at holde vores skole pæn og ren.

De fleste vil formodentligt kunne nikke genkendende til, at lørdagsrengøringen er en meget overkommelig opgave og det tager normalt 2-3 timer for et forælderpar.