Støt friskolen
Flakkebjerg og omegns sparekasses fond - 95.000 kr.
Ellegaard Göttingen Minipigs - 25.000 kr.
Anne Grethe og Jørgen Friis - 12.000 kr.
Carsten Birkemose - 10.000 kr.
Bo og Kiki Jensen - 500 kr.
Morten Mikkelsen og Anna Fjordside - 10.000 kr.

Støt friskolen

Vores nye skole grundlægges af frivillige kræfter, lokale ildsjæle og økonomiske bidrag i alle størrelser. Uanset hvor kedeligt det lyder, så er der ingen skole - hvis der ikke er nogle penge. I forbindelse med økonomisk støtte til skolen, arbejder vi derfor med disse koncepter:

Støtter du med mindst 10.000.- har du mulighed for at få ingraveret dit navn/firmanavn i en af skolens mursten.

Støtter du med 25.000.- eller mere kan du få dit navn skrevet på et vinduesparti eller en glasdør.

Og så kan du selvfølgelig også støtte helt uden, at vi skriver dit (firma)navn nogle steder. Det er op til dig.

Ønsker du at støtte skolen på anden vis, f.eks. med materialer, arbejdstimer eller lignende hører vi meget gerne fra dig.

Kontakt os på info@flakkebjerg-friskole.dk eller benyt kontaktformularen her.

Vi er enormt taknemmelige for al den støtte vi allerede har modtaget, økonomisk såvel som i mandetimer og materielle gaver.

TAK.